af Thea Dam Søby | dec 24, 2012 | glæde, stjerneskørt
Det blev sørme lige det seneste i nat, men jeg fik lavet to nederdele til lille niecen. Den ene i fin lilla silke og detalje fra Betty P, og den anden i tyl med stjerne!! Nøj jeg vil gerne vær 4 år igen – bare for i aften!